tirsdag 6. april 2010

Påskeferie med Lars! :)

Ja, no kjem endeleg eit blogginnlegg som er litt meir dagsaktuelt enn dei to tidlegare innlegga. No skal deko få sjå litt korleis meg og Lars sin påskeferie har vore.:) Den har vore varm, fin og varierande. :) Det var i hvertfall veldig kjekt med besøk frå kalde nord. :)

Ferien begynte med ein taxitur frå flyplassen til Leòn i 120 km i timen, mangfoldige forbikøyringar og selfølgelig, i klar Nica-stil, utan bilbelte. (Ikkje få panikk mamma) hehe. Me hadde oss to rolige dagar i LeÒn, på hotellet med herlige Marita og Gøran, og her fekk Lars prøve ut om han hadde sterk nok solkrem. Det gjekk bra. :) Etter eit par dagar i Leòn reiste meg og Lars sørover mot San Juan Del sur. Her hadde vi på forhånd reservert oss ein leilighet mitt i sentrum. Irish House. Her måtte dei vel ha bra Irish Coffee??? :) Om dei hadde det, får deko sjå lenger ut i blogginnlegget. ;)


Her budde me. Leiligheten vår var den som er i midten. Med balkong og alt. ;)


Her ser du bilde av eigarane av baren og huset. Ei irsk og hyggelig dame, Elishia, og hennar mann Roberto. :)





Stilig bar!! :)

I San Juan del sur har eg vore på før, og då budde me på luksushotell. (Dei trufaste lesarane av denne bloggen, hugsar nok blogginnlegger frå ei "helg i luksus".) Dette hotellet reiste meg og Lars opp på to dagar og nøyt to heile dagar i luksus. ;)



Det er mykje trapper opp til dette luksushotellet, og eg måtte sjølsagt bære sekken, eg skulle jo trene. ;) hehe.




Lars måtte ha seg ein pause i trappene.. hehe.. neida. ;)







Nyter ein margarita på bassengkanten. Kan det bli bedre? :)




Sjølv om livet ved bassengkanten var både avslappande og godt, hadde me òg vett til å sette oss litt i skyggen og nyte god middag og god vin. :) Med solnedgang og utsikt over san juan del sur.





Irish coffee!! :)




Ja, dette var rett og slett den beste irish coffeen eg har hatt nokon gong. Skal mykje til for å toppe den, men dei som vil ta ei utfordring kan sjå på oppskrifta her. Men hemmeligheten er; ekte irsk whiskey!

Fortsettelse følger. Meir om påsken kjem i neste innlegg.

3 kommentarer:

  1. Inte så illa det där du! Fina bilder!

    SvarSlett
  2. Nå må du huska på at du er student! Studenter skal ikkje leve i sus og dus. Dei skal snu på skillingen, ha lite pengar til mat og elles leve nøkternt. Det verkar som om dette er frå ei anna verd og ei anna tid. Nei, slik var det ikkje då eg var på din alder...
    Håper pengane varer nokre veker til. Det gjer dei truleg! Fint at deko har det fint! Jan Inge helsar deg.

    SvarSlett
  3. hei tante lene;)no sitt eg og besto og les på bloggen din, veldig stilig blogg og fine bilder! me har ete pinnakjøtt og me koser oss! eg gleder meg til morellfestivalen og å treffa deg! eg håper dukoserdeg men da gjer du sikkertdet ser sann ut;) tor klem frå Line (og Besto)

    SvarSlett