søndag 28. februar 2010

Fiesta en la playa! :)


Fredagskveld arrangerte kulturstudier fest på studiestaden vår. Me var der frå klokka 11 på formiddag og holdt det gåande heile dagen. :) Dagen var variert og gøyal. Det kom eit band som spelte ekte nicaraguansk (latin-amerikansk) musikk og stemninga var høg. :)













Det var ikkje like lett å skulle ta hoppebilde. ;)


Men dansinga hadde me kontroll på. :) haha


Ja, det var masse bilder av meg og denne jenta denne gangen. ;) Kine fra Bergen er ei av mine kjære romvenninner. Etter festen, som slutta kl 8, bestemte meg og kine oss for å vere igjen på stranda. Med humøret på plass, tok vi sekken med oss og gjekk bestemt bort til ein kjent restaurant litt lenger bort på stranda. Me hadde egentlig tenkt å ta taxi tilbake til Leòn på kvelden, men til vår store overraskelse var vi tom for penger og hadde akkurat nok til å betale middagen. heh.. sånn går det når du er på fest frå klokka 11 på formiddagen, ;) Men me motet oppe tok vi beina fatt og vandra bort til Rigo-huset og fortsatte festen der. Det var allerede nokon studenter som hadde "reservert" huset for kvelden, men dei var ikkje seine med å invitere oss til å bli der over natta. :)





På stranda var det ein koselig atmosfære meg musikk og kjekke folk, så me angra ikkje på valget om å vere der,. Men neste dag angra vi kanskje litt. ;) Rigo kom å vekte oss kl 7 om morgonen med denne beskjeden: "I dont want to worry you, but it has been a big earthquake in chile, so it might come a tsunami." Han sa vi kunne sove videre for den ville ikkje komme før i 3-4 tida. Men etter ei lita stund kom kontra-beskjeden. "Eg har bestilt taxi som kommer om ein halv time, men no var det nokon amerikanarar som sa at tsunamien skal vere her om 15 minutter." Då blei i hvertfall eg litt stressa og begynte diskrè (eg ville jo ikkje ausa opp stemninga) å leite etter plasser eg kunne holde meg fast i. ;) Men som deko veit, skjedde det ingenting og vi har det berre bra! Takk og lov for det. :)

Hasta luego!

6 kommentarer:

  1. Huff, ja, tenkte på deg,Lene!!!!
    Men heldigvis vart det ikkje noko av den....grøss og gru...
    Godt å lesa at alt fortsatt står bra til!!!

    SvarSlett
  2. Eg må sei at eg like alle dansebildene av deg! :)

    SvarSlett
  3. hahah.. ja, har eg ikkje teken, Bettan?? ;)

    SvarSlett
  4. Det gjekk visst ikkje så bra med å legge inn ein kommentar...
    Prøver igjen.
    Test 2, utan særleg å fortejle.
    jani

    SvarSlett
  5. No funka det. Truleg ligg også test 1 rundt omkring.
    Litt for seint i kveld...
    Kjem sterkare attende.
    Helsing jani

    SvarSlett
  6. Dette vart mykje krøll.
    Test 3.
    jani

    SvarSlett