søndag 7. februar 2010

Helg i Leòn! :)

Ja, no er me klare for å starte opp vår 3 veke her i Leòn. Vekene går fort mot den etterlengta helga. I morgen begynner pedagogikkstudiet og eg ser fram til første skuledag.Samtlige av oss er klar for litt struktur og rutine i kvardagen. Desse to første vekene har me på ein måte hatt litt ferie, men no startar altså alvoret. ;)
Helga har føke som helger flest pleier å gjere. Fredagen var me ute på byn og koste oss i godt selskap på konsert.



Bandet. Etter stemninga og folkehavet å dømme, trur me dette bandet var tilsvarande DDE i Norge. :) Me likte (eller eg likte) tanken på at dei var store kjendisar her i Nicaragua. Haha.














På lørdagen var me trøtte og fæle, så me bestemte oss for å reise på eit hotell som heiter San Cristobal. Her får studentar frå kulturstudier kome å bade og sole seg for 12 norske kroner. Litt luksus gjer godt innimellom. :) Me var her heile dagen og blei både fornøyde og svidde.












Meg og Randi som sexy james Bond damer! ;)







Legg merke til jentene som snur seg etter den flotte bond-dama..;) haha.. Me har ikkje meir moro enn me lage sjøl! ;)

5 kommentarer:

  1. For ein hottie du e Lene:)Brunfargen er begynt å legga seg på den smekre kroppen din ser eg;)Berre ikkje bli for brun no då;)
    Knallkjekt å lesa:)

    SvarSlett
  2. Hehe.. ;) Sp kjekt med kommentar frå deg! Håpe alt står bra til i Bergen og at du får eit bra semester! Eg må få høre om romaturen din altså.. Tok du mykje bilder?

    SvarSlett
  3. Søren ja, du komme til å ve brun og god til sommaren ;)

    SvarSlett
  4. hehe.. nei, egentlig så trur eg ikkje det. Me sitter ikkje så mykje i sola her ned, så det blir ikkje det samme som å reise til syden for å steike seg på solsenga. (heldigvis) ;)

    SvarSlett
  5. Trur det er like greit ja, så sleppe me solstikk og slikt ;) Men etter 3 mnd i litt sol kvar dag, så trur eg nok me komme til å sjå forskjell på oss ja :)

    SvarSlett