torsdag 4. februar 2010

Litt kvardagsliv.. :)

No er det lenge sidan eg har oppdatert bloggen ja. Men det betyr kun at eg har det veldig bra og at ikkje har tid til å skrive så mykje. :)Dagane her nede går utruleg fort og no er det plutselig berre 8 lørdagar (hehe, vår nye tidsregning i staden for å tenke veker.) til Lars og eg skal til Costa Rica! :)

Ellers så har me vår siste dag på spanskkurset i morgon. Kjenner eg hadde hatt behov for et par-tre veker til, men no får eg øve meg på egenhånd. :) Har også vurdert å ta privattimar med ei lokal dame som kan engelsk.

Byen Leòn er heilt fantastisk sjarmerande og koselig, så her kjem litt bilder frå byen og kvardagslivet her nede:)














Me har eit stoort supermarcado der me får alt me trenge, og litt til. ;)






Me begynne å bli vane med å stå i kø. Sjølv om køane strekker seg lengre enn langt, prioriterar dei heller å ha to personar som pakke varene våre i posar i staden for å bruke fleire kassar. Men me har begynt å venne oss til at ting tar tid her nede. Skal vi ut å ete middag på kvelden, er det veldig viktig at me går ut lenge før me blir sultne. Her kan du risikere å vente opp mot to timar på maten.







1 kommentar: