søndag 28. februar 2010

San juan fortsetter..



Isa og Tran som vi blei kjent med oppe på hotellet vårt. Tran er fra New York så ho skal ta oss med ut å sjekke utelivet der i mai. ;)




Kompisane til Tran. Artige fyrar!


Heile gjengen på iguana-bar. :)






Joakim og Isa is having a good time. :) Eg trur den berømte nicarguanske romen hadde kome på plass her. ;)



Kem har størst?? :)


Iguana-bar. :)







Her endte kvelden. :) ;) Takk for ein vellykka tur med ein super herlig gjeng!

Og til slutt så vil eg berre sei at no har eg opna for at alle kan legge til kommentarar. Så no forventer eg eit rush av innspel og kommentarar frå deko. ;) heh

5 kommentarer:

  1. Hehe, rush av kommentarer ;) Men husker det varkjekt med kommentarer når eg skreiv blogg. Så masse kjekke bilder du legger ut! Kjekt å sjå! :)

    SvarSlett
  2. hehe.. ja, det er veldig kjekt når folk skriver kommentarar. Eg veit jo egentlig ikkje om nåken er inne og ser ein gong. hehe.. ;) neida. Ja, det blir ikkje så mykje skriving. har ikkje tid til det. og så er det vel litt kjekt å sjå bilder og. :)

    SvarSlett
  3. Du skal få kommentarar!
    Eg veit no ikkje om eg likte desse bildene med desse to Amerikanarane som heng rundt halsen på deg! Eg skulle tatt dei i handbak begge to! Det siste bilde, var det taxien heim eller?

    SvarSlett
  4. Hehe, nei, for nåken dristige amerikanere! Og fin taxi ;)

    SvarSlett
  5. hehe.. ja, taxien kom som bestilt! ;)

    SvarSlett