lørdag 30. januar 2010

Mangrovesafari forts..

Og til mamma: No må du først lese dei to innleggene som står under. For her er det tre nye innlegg og dette innlegget er fortsettelse på innlegget under. hehe.



Her hoppa me av båten og gjekk ei halv mil på stranda tilbake til utgangspunktet.





På stranda møtte me på ei diger skilpadde. Den var på veg ut i havet, men guiden vår fann ein lokal gutt og løfta den opp igjen slik at me skulle få ta bilde. hehe.. huff, stakkars skilpadde. ;)










På slutten av safarien måtte me gå over elva med vatn opp til magen. Gjett om det var nokon som var reddd for krokodillar og slangar. ;) Men det gjekk bra. Men godt å kjøle seg ned var det hvertfall. :)



Når me kom fram me tørste og slitne, så då blei det una, dos, tres, quatro cervezas. :)





Guiden vår for dagen. Han er forresten indianar. :)





Når seks nordmenn samles og tar seg litt øl på tom mage, seier det seg sjøl at lydnivået stiger i takt med humøret. Nokon nordmenn hørte kaklinga vår og kom bort og slo av ein prat. Han i kvit t-skjorte er lærar på u-landslinja på sund folkehøgskule i Nord Trøndelag. Dei var på studietur til Nicaragua i 2 måneder. Så den folkehøgskulen og linja anbefaler eg for unge lovende!! :)



Når me skulle heim igjen til Casa Iguana blei me kjørt av ein lokal helt i den åpne og luftige bilen hans. ;) I 100 km i timen håpte me på at han ikkje skulle bremse. Kem veit kor me hadde endt opp då.. ;) hehe. Men stemninga var høg og me hadde me oss to lokale indianarar som satt bakerst og passa på.






Her tar eg bilde ut takluka. Veiane er faktisk veldig bra her nede, så det er litt betryggande. :)

Hasta la vista! No er det nok for denne gong. :)

Me har da veldig bra og storkose oss! I kveld skal me på reggea-konsert på markedsplassen, det blir ein ny opplevelse. :)



3 kommentarer:

  1. Høres ut som du har det kjempefint! Bra du har funne havregryn, men slapp av, no skal du kose deg, kostholdsvanane kan du endre når du kjem heim;)

    SvarSlett
  2. hehe.. så kjekt med kommentar Ingunn!:) Ja, det er no sant det. ;) Eg har ikkje trent på leeenge. Men no har me endelig funne treningssenter. Eg får skå om eg blir medlem, eller om eg melder meg på salsakurs. :)

    SvarSlett
  3. Meld deg på salsakurs! Det er kjekt! Eller evt begge deler! ;)

    SvarSlett